به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان روز دوشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۵ محمد رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، در جریان سفر یک روزه به شهرستانهای شرق استان، ضمن بازدید میدانی، به بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود در این مناطق پرداخت.
در جریان این بازدید رحیمی ضمن دیدار با همکاران ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای نرماشیر، بم و فهرج به مسائل آنها رسیدگی و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ کردند.